دیزل ژنراتور

Wiki Article

لطفا برای مشاهده مشخصات فنی و لیست قیمت این برند جدید دیزل ژنراتور، به صفحه دیزل ژنراتور بادوین مراجعه کنید.

توصیه بیشتر مهندسین برق، خرید ژنراتور استمفورد است. تمام قطعات و لوازم یدکی ژنراتورهای استمفورد تیارا دارای گارانتی و قویا قابل اعتماد هستند.

باعث افتخار ماست که دانش فنی تخصصی خود را با شما به اشتراک بگذاریم، لطفا برای مشاوره یا طرح هر گونه سوال فنی تخصصی، فرم مشاوره ما را تکمیل و ارسال فرمایید.

این بخش، انرژی مکانیکی حاصل از چرخش محور را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. آلترناتور یکی از جذاب‌ترین بخش‌های ژنراتور دیزلی است.

القای الکترومغناطیسی بیان می‌کند که اگر سیم (یا هر هادی الکتریکی) را در یک میدان مغناطیسی جابه‌جا کنیم، جریان الکتریکی در سیم «القا می‌شود». اگر سیم هم‌چنان ثابت باشد و میدان مغناطیسی حرکت کند، باز هم چنین پدیده‌ای رخ می‌دهد.

شاسی ها و اتاق های سایلنت (کاناپی ها) به بهترین شکل ممکن در کارخانه تولید تیارا ژنراتورز ساخته می شوند.

سلام جناب عباسی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت.

فرق آلترناتور با دیزل ژنراتور چیه خیلی وقته دبنال جواب سوالم می گردم هنوز متوجه نشدم.

دیزل ژنراتور لطفا با خیال راحت به محصولات ما اعتماد کنید. دیزل ژنراتور خود را در همین صفحه انتخاب کنید. برای دیدن اطلاعات بیشتر محصول روی آن کلیک کنید. اگر دیزل ژنراتور مورد نظر شما در این صفحه پیدا نشد، نگران نباشید، ممکن است به صورت موقت از لیست فروش ما خارج شده باشد.

سلام و عرض ادب. بزرگوار بایستی میزان مصرف برحسب کیلووات یا میزان آمپر مصرفی را محاسبه و اعلام نمایید تا دیزل مناسب معرفی شود.

محصولات ولوو ما دارای سه سال گارانتی و پانزده سال خدمات پس از فروش هستند. تامین لوازم یدکی اصلی دیزل ولوو را تضمین می کنیم.

برای یک بیمارستان در یکی از شهر های آذربایجان شرقی خواستار خرید دیزل ژنراتور هستیم درخواست راهنمایی داشتم مدیر سایت

پاسخ نظر با سلام، بنده یک ژنراتور برق در منطقه بیابانی خوزستان برای استفاده دو کولر و روشنایی حدود ۸ پروژکتور نیاز دارم. ممنون می شم راهنمایی بفرمایید.

عملکرد اصلی سیستم اگزوز دیزل ژنراتور، حذف ایمن گازهای مضر تولیدشده ناشی از فعالیت ژنراتور دیزلی است. همانطور که موتور سوخت می‌سوزاند، گازهای مضری در نتیجه احتراق تولید می‌شوند که بایستی از ژنراتور خارج شوند. سیستم اگزوز از چند بخش تشکیل شده است، از جمله منیفولد اگزوز، صدا خفه‌کن و لوله اگزوز.

Report this wiki page