بهترین اپلیکیشن مشاورین املاک

Wiki Article

هر یک از طرفین می‌توانند برای نصف مالکیت خود بر ویلا، به دلخواه اقدام به فروش، واگذاری یا اجاره آن نماید.

به عنوان مثال در یک آپارتمان پنج طبقه معمولا واحدهای طبقه اول و آخر نسبت به دیگر طبقات ارزش کمتری دارند که باید در تقسیم آنها به صورت عادلانه در قرارداد توجه شود.

چنانچه در قسمتی از بنا یا کل آن ایراد و مشکلی مشاهده گردد سازنده مکلف به رفع نقص به هزینه خود می‌­باشد و در تمامی مراحل ساخت می­بایست خداوند متعال را مدنظر قرار دهند.

طرف دوم متعهد است تمام کارهای مربوط به ساخت ویلا را انجام دهد. این کارها شامل ساخت بنا، نصب تجهیزات، طراحی و اجرای سیستم‌های برقی و ساختمانی و همچنین تامین مواد و تجهیزات مورد نیاز می‌باشد.

در صورت تعطیلی و تأخیر غیرموجه یا غیبت شریک سازنده در حین انجام پروژه بیش از …………… روز، مالک می­تواند پس از اعلام کتبی و الزام به انجام تعهد به سازنده و تنظیم صورت‌جلسه وضعیت موجود جهت ادامه عملیات ساختمانی توسط خود و یا شخص ثالث دارای صلاحیت و با تنظیم گزارشات دقیق به همراه مستندات کامل مداخله نماید و با استناد به ماده ۲۲۲ قانون مدنی در صورت لزوم برای تأمین مخارج نسبت به فروش قدرالسهم اعیانی سهم سازنده با رای داور / مرجع قضایی اقدام نماید.

در بند ۱و ۲ ماده ؟؟؟­ ۱۸ درصورتی‌که تأخیر به وجود آمده بیش از ۴۵ روز باشد حق فسخ قرارداد به‌صورت یک‌طرفه برای طرفی که متضرر شده است ایجاد خواهد شد،تصمیم‌گیری جهت دریافت یا عدم دریافت خسارت به عهده­ی متضرر می­ باشد.

تبصره ۳: واحدهای پیش‌فروش شده هیچ تعهدی غیر از این قرارداد برای سازنده به وجود نمی­آورد.

در صورت عدم وصول هریک از چک‌های سازنده در بند ۱ و ۲ ماده­ ۸ در تاریخ مقررشده در متن چک، حق فسخ برای مالکین ایجاد می­ گردد و مالکین می‌توانند ۵% از مبلغ هریک از چک­های وصول نشده را بابت خسارت از سازنده دریافت نمایند.

چرا برای انتخاب بانک ازطریق قرار داد وکد رهگیری وام ۱۰۰ ملیون تومنی ورود به سیستم وانتخاب بانک عمل نمیکند اینم یجور سر کار گذاشتنه؟ لطفا جواب بدید

مزیت دیگر اینکه اگر شما در شهر‌هایی که طرح ترافیک در آن‌ها برقرار است زندگی می‌کنید و خانه‌ای که اجاره کرده‌اید در محدوده طرح ترافیک قرار دارد، برای استفاده از امتیازاتی که برای ساکنان در طرح ترافیک برای عبورو‌مرور درنظر گرفته شده است حتما باید قراردادی داشته باشید که دارای کد رهگیری باشد و در غیر این صورت نمی‌توانید برای دریافت این امتیازات اقدام کنید.

شرط داوری – شرکت ………………………………. به شماره ثبت …………………… / یا آقای داود کامرانی مقصود (داور / داوران منتخب از سوی آنکه موردقبول طرفین است) به نشانی تهران، میدان انقلاب به‌عنوان داور مرضی­الطرفین انتخاب شد، که در صورت حدوث اختلاف، هریک از طرفین حق‌دارند حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز از زمان تخلف طرف دیگر نسبت به هریک از شرایط قرارداد، درخواست رسیدگی به اختلاف را به ایشان کتباً اعلام و ثبت نماید.

در معاملات این مشکل بسیار پیش می‌آید که با بالا رفتن قیمت ملک، فروشندگان درخواست مبلغ بیشتری می‌کنند و یا تصمیم به فسخ معامله می‌گیرند.

تعهد و مسئولیت حقوقی و کیفری و مالی و غیرمالی و مادی و معنوی و جانی ناشی از عدم رعایت اصول ایمنی برای کارکنان و کارگران شاغل در موضوع قرارداد و همسایگان مجاور و یا اشخاص ثالث و یا رهگذرها و عابرین پیاده و یا وسایل نقلیه بر عهده طرف دوم قرارداد می‌باشد و می‌بایست کلیه خسارات وارده در موارد ذکرشده نمونه فایل قرارداد مشارکت در ساخت را شخصاً جبران نماید.

درصورتی‌که سازنده اقدام به احداث بنای مسکونی یا تجاری، مازاد بر گواهی پروانه ساختمان نمود، هزینه احداث بنا به عهده سازنده است. لیکن پرداخت هزینه خلاف و عوارض تراکم مازاد شهرداری یا توسعه تجاری مربوط به آن به عهده طرفین به نسبت سهم تعیین‌شده خواهد بود.

Report this wiki page