بهترین اپلیکیشن مشاورین املاک

Wiki Article

سازنده متعهد گردید کلیه اسناد ملک مورد مشارکت در ساخت (بنچاق و سایر مدارک موردنیاز) را پس از انجام مراحل اخذ جواز تحویل ……………. نموده و در صورت نیاز مجدد دریافت نماید.

در مورد مالک زمین بارزترین موضوعی که در نگاه اول به چشم می‌آید این است که به نظر نمی‌رسد وی تعهدی اصلی تر و مهم تر از تسلیم و اقباض زمین به مجری طرح داشته باشد و در واقع با توجه به ذات این عقد می‌توان گفت نه تنها هیچ شرطی که بر خلاف این موضوع باشد، صحیح نیست بلکه مبطل عقد نیز می‌باشد.

در روش اول به سایت ایران املاک مراجعه کرده و از بخش خدمات منوی بالای صفحه، گزینه استعلام کد رهگیری را انتخاب کنید. پس از وارد کردن کد ملی، کد رهگیری قرارداد خود و کد امنیتی تصویر، دکمه جستجو را زده و از کد رهگیری خود استعلام بگیرید.

نوسانات قیمت ملک و هزینه‌های ساخت شامل: مصالح و دستمزد و نیز تغییر در نرخ بهره و غیره در آینده (از زمان قرارداد تا تحویل نهایی) هیچ­گونه تأثیری در مفاد توافق‌های انجام‌شده در این قرارداد نخواهد داشت.

تبصره۱: در صورت پیشنهاد مذاکره مجدد طرفین رای داور مبنی بر انجام مذاکره و یا جاری بودن قرارداد برای طرفین لازم الاجراست.

در بند ۱و ۲ ماده ؟؟؟­ ۱۸ درصورتی‌که تأخیر به وجود آمده بیش از ۴۵ روز باشد حق فسخ قرارداد به‌صورت یک‌طرفه برای طرفی که متضرر شده است ایجاد خواهد شد،تصمیم‌گیری جهت دریافت یا عدم دریافت خسارت به عهده­ی متضرر می­ باشد.

بستری فراهم شده جهت چاپیدن مردم توسط بعضی بنگاه های املاک که مثل قارچ سبز شدن و همشون دروغگو و حروم خور هستند

حدود تغییرات از طرف مالک به شرح ……………………………….. می‌­باشد.

طبق مواد ۴۴۵ و۴۵۸ قانون آیین دادرسی مدنی در جهت حل اختلاف بین طرفین قرارداد به شرح فوق اقدام خواهد شد.

……………… روز پس از تحویل ملک نوساز دریافت پایانکار، صورت‌مجلس تفکیکی و سند تبلیغات کسب و کار تک‌برگ توسط سازنده

اگه ملکی داریم که با همسایه میخوایم تجمیع کنیم و به شخص دیگه ای ( یا همون همسایه) برای مشارکت ساخت بدیم

حتما کد پستی ملک خود را از اداره پست دریافت کنید و تاییدیه لازم را بگیرید و به هیچ وجه به کدپستی‌های درج شده در پشت کارت ملی اکتفا نکنید.

قبل از فک رهن ملک توسط مالک ، هیچ گونه اقدامات اجرایی و اداری انجام ندهید.

در صورت تأخیر هر طرف بدون عذر موجه در انجام تعهدات خویش مواعد مقرر در بند ۳ و ۴ و ۵ ماده ؟؟؟۱۰ و بند ۱ و ۲ و ۳ ؟؟؟ ماده ۱۱ ، به میزان هرروز تأخیر مبلغ …………………………………….

Report this wiki page